لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی تهران

زمان مطالعه: 2 دقیقه
4
(32)

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی همان وندور لیست آتش نشانی (Vendor List)، لیستی است که توسط سازمان آتش نشانی تهیه و در سایت این سازمان منتشر شده است تا شرکت های تایید شده برای ارائه خدمات آتش نشانی را به کارفرمایان و خریداران ادوات و تجهیزات آتش نشانی معرفی نماید.

با توجه به قوانین سازمان آتش نشانی و شهرداری تهران، ساختمان های پنج طبقه و یا بیشتر، نیاز به اخذ پایان کار از سوی سازمان های نام برده در زمینه نصب سیستم های اعلام و اطفا حریق دارند که طراحی و پیاده سازی این سیستم ها برعهده شرکت های تایید شده سازمان آتش نشانی است. مجریان و پیمانکاران می بایست تجهیزات مورد نیاز ساختمان ها را از لیست شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران تهیه کنند.

در وندور لیست آتش نشانی تهران نام شرکت های متعددی درج شده که این لیست به طور سالیانه با توجه به قوانین و ضوابط آتش نشانی مورد بازبینی و بروزرسانی قرار می گیرد و در این بروزرسانی ها تعداد شرکت ها تغییر می کند.

این لیست شامل نام شرکت ها و برند های مورد تایید آتش نشانی به همراه حوزه فعالیت شرکت ها است که شماره تماس و آدرس آنها را در اختیارتان قرار داده و شما می توانید با اتکا به این لیست، شرکت موردنظر خود را برای بهره گیری از خدمات موردنظرتان  بیابید.

 

call

جهت مشاوره آتش نشانی رایگان تماس بگیرید.

021-44125000

 

وندور لیست آتش نشانی چیست؟

از آنجا که جهت دریافت اخذ پایان کار ساختمان ها و دریافت تاییدیه آتش نشانی، پیمانکاران و مالکان ساختمانی باید تاییدیه سازمان آتش نشانی را کسب کنند، در این راستا شرکت هایی هستند که خدمات آتش نشانی ارائه داده و سازمان آتش نشانی تهران سالیانه لیست این شرکت ها را منتشر می نماید.

وندورلیست شرکت های آتش نشانی، لیستی از شرکت های مورد تایید سازمان آتش نشانی است که درخواست بازدید و دریافت مجوز ایمنی ساختمان ها (با کاربری های متفاوت) تنها از طریق این شرکت ها قابل پیگیری می باشد. قابل ذکر است که گواهی تاییدیه ایمنی برای گرفتن پایان کار ساختمان ضروری است.

 

شرکت آتش نشانی لیدوما مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران
شرکت آتش نشانی لیدوما مورد تایید سازمان آتش نشانی است و در وندور لیست آتش نشانی تهران در ردیف 55 قرار دارد.

 

شرکت مشاوره آتش نشانی

شرکت آتش نشانی به شرکت هایی اطلاق می شود که دارای آگاهی و اطلاعات به روز و تجربه وسیعی در زمینه سیستم های ایمنی و آتش نشانی بوده و خدمات مختلفی را در این زمینه ارائه می دهند.

وظایف شرکت های آتش نشانی چیست؟

شرکت های آتش نشانی برای انجام امور مشاوره، طراحی، نصب و اجرای سیستم های اعلام حریق، سیستم های اطفا حریق ساختمان، سیستم اگزاست فن و سیستم بوستر پمپ آتش نشانی می توانند با پیمانکاران و کارفرمایان وارد قرارداد شوند.

شرکت های آتش نشانی موظف به برقراری ارتباط بین کارفرمایان و مالکان ساختمان ها و مشاوران آتش نشانی بوده و باید تمامی دستورالعمل ها و قوانین سازمان آتش نشانی را در اسرع وقت به کارفرمایان یا مالکان ساختمان اعلام نموده و به اجرای صحیح دستورالعمل ها توسط آنان نظارت و توجه کافی نمایند.

 

دستورالعمل سازمان آتش نشانی

نمونه دستورالعمل سازمان آتش نشانی تهران

وظیفه مهم و اصلی شرکت های مشاور آتش نشانی ابلاغ تمامی دستورالعمل و ضوابط آتش نشانی است. و همچنین راهنمایی و انجام اقدامات لازم در جهت اجرای صحیح دستورالعمل ها به کارفرمایان و یا مالکان ساختمان ها است.

تاریخ دستورالعمل : 1402/06/21

 

لیست خدمات شرکت های مشاور آتش نشانی

  • مشاوره و نظارت بر اجرای امور ایمنی ساختمان ها
  • نظارت بر اجرای دقیق دستورالعمل و ضوابط آتش نشانی و انجام بازرسی های مرتبط با ایمنی در معماری ها
  • نظارت و بررسی در زمینه مقاوم سازی سازه های فلزی در مقابل حریق در پروژه های ساختمانی
  • بررسی، نظارت و اجرای دقیق سیستم های اعلام حریق، سیستم های اطفا حریق، سیستم های تهویه هوا و اگزاست فن در پروژه های ساختمانی

 

شرکت لیدوما نیز ارائه دهنده خدمات به شرح زیر می باشد

  • تولید کننده نوار دودبند
  • تولید کننده درب ضدحریق
  • تولید کننده علائم ایمنی و خروج اضطراری شب نما
  • طراحی و انتخاب نوع خاموش کننده های دستی متناسب، تابلوهای هشدار، راهنما و ایمنی
  • طراحی و محاسبات سیستم اعلام و اطفاء حریق و ارائه نقشه های مربوطه و تصحیح شماتیک جانمایی
  • طراحی، اجرا و نمایندگی فروش سیستم های اعلام حریق متعارف و آدرس پذیر برندهای ایرانی و خارجی مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران
  • طراحی سیستم هایی نظیر فشار مثبت دهلیزهای پلکان ها، تهویه پارکینگ ها، سیستم پمپاژ و مخازن، شبکه برق اضطراری و غیره
  • نماینده انحصاری فروش بوستر پمپ آتش نشانی دارای تاییدیه UL/FM شرکت Waterfull ترکیه در ایران
  • نماینده انحصاری فروش جعبه های آتش نشانی یا فایرباکس (Fire Box) شرکت آریا کوپلینگ
  • نماینده انحصاری فروش انواع تجهیزات سیستم اطفا حریق آبی اتوماتیک شرکت آریاکوپلینگ مانند اسپرینکلر بالازن، پایین زن، بغل زن و واکنش سریع
  • وارد کننده و نماینده انحصاری فروش فن های مقاوم به حریق یا اگزاست فن از کشور اوکراین مورد تایید سازمان آتش نشانی
  • نماینده فروش محصولات شرکت Heiman مانند دتکتور یا هشداردهنده گاز مونوکسید کربن مورد تایید سازمان آتش نشانی

 

 

لیست تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران

همانطور که در بالا گفته شد امروزه ساخت و ساز های مسکونی، تجاری و صنعتی و دیگر صنف ها در معرض حوادث ناشی از آتش سوزی می باشند. به همین دلیل همه ساختمان ها باید مجهز به تجهیزات آتش نشانی همچون سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، اگزاست فن، درب ضد حریق و تابلو های خروج اضطراری باشند.

در همین جهت هر ساله لیست های تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی توسط خود سازمان منتشر می شود که در آنها لیست پیوست بر اساس نام محصول، نام برند، نام کشور سازنده و نام شرکت نماینده مشخص می شود. در پایین تمامی لیست های تجهیزات مورد تایید سازمان آتش نشانی تهران را مشاهده می کنید.

دانلود لیست تجهیزات مورد تایید سازمان آتشنشانی 1402

 

لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی سایر استان ها

سازمان آتش نشانی تمامی شهر ها وندور لیست آتش نشانی را منتشر می کنند و در اختیار شهروندان قرار می دهند. بنا به درخواست کاربران ما لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی 1402 را در اختیار شما قرار می دهیم.

 

 

کاربرد لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی

در این لیست شرکت هایی آورده شده است که توسط سازمان آتش نشانی مورد تایید واقع شده و می توانند تمام خدماتی که در این مقاله ذکر شد را به کارفرمایان و مالکین ساختمان ها ارائه نمایند.

این لیست به صورت سالیانه مورد بازبینی سازمان آتش نشانی قرار می گیرد. نکته قابل توجه در این لیست، شرکت هایی هستند که  به دلیل کم کاری و یا عدم رعایت استانداردها از سمت سازمان آتش نشانی مشمول دریافت اخطار شده اند. به دلیل وجود این اخطارها مشتری این شرکت ها کم می شود.

فلذا شرکت هایی که در وندورلیست سازمان آتش نشانی قرار دارند تمام تلاش خود را می کنند تا استانداردها را با بیشترین دقت انجام داده تا مشمول این اخطارها نگردند.

شرکت آتش نشانی لیدوما با در اختیار داشتن نفرات متخصص و باتجربه در این زمینه در خدمت شما عزیزان می باشد در جهت مشاوره آتش نشانی در خصوص اخذ تاییدیه آتش نشانی با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

این مقاله چقدر براتون مفید بود؟

روی پنج ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

ممنون از بازخوردتون!

تا حالا رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

یک دیدگاه برای “لیست شرکت های مورد تایید آتش نشانی تهران”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

درحال بارگذاری ...
مقایسه محصولات
لیست مقایسه محصولات شما خالی می باشد!